ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • О. Р. Курбанов
  • З. О. Курбанов
  • А. Ч. Пашаєв
  • М. Е. Куліев
  • Г. Х. Алієв
  • Г. Х. Алієв

Ключові слова:

маркетинг, управління медичною установою, медичним обслуговуванням, зубним обслуговуванням

Анотація

У статті розглянута організація і управління маркетингом при наданні стоматологічної допомоги.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Як цитувати

Курбанов, О. Р., Курбанов, З. О., Пашаєв, А. Ч., Куліев, М. Е., Алієв, Г. Х., & Алієв, Г. Х. (2021). ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ. Інновації в стоматології, (2), 54–59. вилучено із http://innovacii.od.ua/index.php/mainjournal/article/view/205

Номер

Розділ

ЕПІДЕМІОЛОГІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ, ІСТОРІЯ