ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.35220/2523-420X/2025.2.31Ключові слова:
виробнича лікарська практика, медична освіта, студенти-стоматологи, ортопедична стоматологія, сучасні технологіїАнотація
Резюме. Невід’ємною і важливою складовою навчання студентів-стоматологів як майбутніх фахівців є проведення виробничої практики. Характерним є те, що в цей період студенти повинні застосовувати отримані теоретичні знання під час безпосередньої роботи з пацієнтами в реальному клінічному середовищі.Основним завданням виробничої практики є формування та закріплення професійних навичок, необхідних для самостійної лікарської діяльності. А саме: уміння встановлювати психологічний і мовний контакт із хворими, правильно будувати свої взаємини з пацієнтами в процесі діяльності лікаря (лікар-пацієнт) та вдосконалювати навики володіння основними стоматологічними маніпуляціями. Мета дослідження полягає у вивченні максимальних можливостей отримання студентами професійних навичок під час проходження виробничої практики та шляхів її організації із врахуванням новітніх методів навчання. Матеріали та методи. Кафедра ортопедичної стоматології Івано-Франківського національного медичного університету реалізовує навчальну програму «Виробнича лікарська практика» спрямовану на здобуття студентами інтегральних, загальних та фахових компетентностей для майбутнього надання ними якісних стоматологічних послуг. Результати дослідження. Вказують на необхідність проведення виробничої лікарської практики для студентів-стоматологів із застосуванням новітніх засобів та підходів, пов’язаних із постійним розвитком сучасних технологій в галузі стоматології. Висновки. Представлене дослідження свідчить про необхідність проведення виробничої лікарської практики для здобувачів освіти, яка дозволяє отримувати професійних фахівців у галузі стоматології та полешує їхню клінічну діяльність шляхом формування як професійних, та і комунікативних навичок.
Посилання
Антонів А.А., Каньовська Л. В., Коцюбій- чук З. Я. Клінічне мислення як складник когнітивної діяльності студентів медичних університетів. Heals & Education. 2025. №1. С. 177-181. DOI: 10.32782/health-2025.1.26
Освітньо-професійна програма «СТОМАТО- ЛОГІЯ», другого (магістерського) рівня вищої освіти. 2023. 42 с.
Біла Н.Ф., Шнайдер С.А., Сафчук К.І., Сафа- рова Л.З. Визначення впливу гігієнічних ополіскувачів різного складу на стан мікрофлори порожнини рота. Вісник стоматології. 2022. №3(120). С.6-8. DOI: 10.35220/2078-8916-2022-45-3.2
Глазунов О.А., Пенський К.В. Експериментальне обґрунтування застосування лікувально профілактичної пасти для профілактики ускладнень при одонтопрепаруванні вітальних зубів. Вісник стоматології. 2023. №1(122). С. 45–50. DOI: 10.35220/2078-8916-2023-47-1.8
Ортопедична стоматологія: підручник / М.М. Рожко та ін.; за ред. М.М. Рожка, В.П. Неспрядька. Київ : ВСВ «Медицина», 2020. 720 с.
Parker J.C. The Importance of Clear and Careful Thinking in Clinical Ethics. The Journal of Medicine and Philosophy: A Forum for Bioethics and Philosophy of Medicine. 2021. № 46(1). Р. 1-16. DOI: 10.1093/jmp/jhaa033
Ожоган З.Р., Бульбук О.І., Мізюк Л.В. Вироб- нича лікарська практика з ортопедичної стоматології (Щоденник). Навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів стоматологічного факультету. Івано-Франківськ : Видавництво ІФНМУ, 2020. 30с.
Фліс П.С., Банних Т.М. Техніка виготовлення знімних протезів: підручник. 3-тє видання. Київ : ВСВ «Медицина», 2024. 264 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.





