ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ
Ключові слова:
маркетинг, управління медичною установою, медичним обслуговуванням, зубним обслуговуваннямАнотація
У статті розглянута організація і управління маркетингом при наданні стоматологічної допомоги.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-12-16
Як цитувати
Курбанов, О. Р., Курбанов, З. О., Пашаєв, А. Ч., Куліев, М. Е., Алієв, Г. Х., & Алієв, Г. Х. (2021). ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ СТОМАТОЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ. Інновації в стоматології, (2), 54–59. вилучено із http://innovacii.od.ua/index.php/mainjournal/article/view/205
Номер
Розділ
ЕПІДЕМІОЛОГІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ, ІСТОРІЯ